FLRY typ A i B

Przewody linkowe jednożyłowe o izolacji polwinitowej niskiego napięcia do pojazdów samochodowych

BUDOWA

  1. linka miedziana klasy 5
    możliwe wykonanie z linki cynowanego – oznaczenie CuSn
  2. PVC izolacyjny samochodowy

jednobarwne, dwubarwne z jednym lub dwoma paskami,
dostępne dowolne kolory

NORMY:

  • DIN 72551-6
  • ISO 6722
  • DIN 76 722

ZASTOSOWANIE

Przewody samochodowe do zastosowań w pojazdach drogowych z systemem instalacji na napięcie znamionowe < 60 V prądu stałego.Przewody są odporne na chwilowe działanie olejów silnikowych i paliw samochodowych.Przewody mogą być montowane w gotowe wiązki dla przemysłu Automotive.

PAKOWANIE

Szpula stożkowaKarton z rdzeniemKrążek

DANE TECHNICZNE

Temperatura robocza/Temp. pracy żył:

  • – 40°C do 100°C – klasa B /T2/
  • – 40°C do 125°C – klasa C /T3/

Napięcie pracy:

  • 25V (AC) / 60V (DC)

Napięcie testu:

  • 3000V dla przekrojów < 0,5
  • 5000V dla przekrojów ≥ 0,5
Przekrój
(mm²)
Minimlna
grubość izolacji
(mm)
Przybliżona
średnica przewodu
(mm)
Przybliżona
masa przewodu
(kg/km)
Max. rezystancja
żył w temp. 20°C
(Ω/km
FLRY-A Cu CuSn
0,22 0,20 1,1 3 84,8 86,5
0,35 0,20 1,3 4 54,4 55,5
0,5 0,22 1,6 7 37,1 38,2
0,75 0,24 1,8 9 24,7 25,4
1 0,24 2,0 11 18,5 19,1
FLRY-B Cu CuSn
0,35 0,20 1,3 4 54,4 55,5
0,5 0,22 1,5 6 37,1 38,2
0,75 0,24 1,8 9 24,7 25,4
1 0,24 2,0 11 18,5 19,1
1,5 0,24 2,4 17 12,7 13,0
2 0,28 2,5 21 9,42 9,69
2,5 0,28 3,0 26 7,6 7,8

Przewody wielożyłowe typu FLRYY, FLRYYW, FLYY, FLYYW możliwe na drodze odrębnych uzgodnień.

Pobierz specyfikacje techniczną FLRY w PDF